Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2009 13:27 - Молитва при страх и паническо разстройство
Автор: magmarieta Категория: Бизнес   
Прочетен: 7446 Коментари: 0 Гласове:
0



Сигурна съм че тази молитва ще бъде полезна за много хора, които искат да се освободят от страховете си. Смятам, че във всяка молитва, човек се свързва с една по-Висша сила, част от която е той и така достига до силата в себе си, до своята същност.

Молитва при панически атаки

Господи, аз знам,че Ти си великият, а аз малък, затова научи ме, че имам право да греша – защото това е моят земен път, защото само така мога да се уча!

Господи, Ти си рекъл да не се борим против злото – затова моля Те научи ме да приемам моя страх с любов и търпение – само така той се превръща в смелостта на постижението!

Господи, моля Те научи ме да възлюбя страха си!

Господи, аз знам, че Ти винаги си с мен! Нека с Твоята любов се науча от ден на ден да поемам все по-големи и трудни рискове!

Мили Боже, моля Те научи ме да извличам силата от своя страх!

Господи, моля Те научи ме да се обикна безусловно, да се приемам и да си вярвам – защото знам,че съм част от Теб!

Господи, бидейки неотделима част от Теб, аз знам, че моите избори и решения са важни – затова аз знам, че имам право да заявявам желанията си, мненията си и ако е нужно смело да заявявам НЕ!

Господи, моля Те научи ме да не се оправдавам и обяснявам пред другите, защото си вярвам – вярвам в Божественото в себе си!

Мили Боже, учейки се в това земно училище, нека да бъда адекватен на неговата вибрация – моля Те научи ме на права мисъл, логика и здрав разум и нормална здрава агресия!

Боже, моля Те нека успявам да рафинирам своя любим страх до воля и мотивация за постижения, да го приемам и трансформирам неговата сила в действена смелост!

Господи, аз знам, че за да са щастливи другите около мен, е нужно аз да бъда щастлив – затова, моля Те научи ме да постигам и отстоявам своето щастие!

Господи, моля Те научи ме да виждам доброто в себе си, другите и самия живот!

Нека Твоето щастие и радост заживеят в мен все повече от ден на ден!

Господи, нека Твоята вяра и любов станат моя същност!

Господи, моля Те научи ме да си вярвам!

Боже, моля Те заживей в мен и нека горивото на моя страх се трансформира в Твоята любов и светлина!

Научи ме на това!

Да бъде твоята воля, Отче!

Амин!



Тагове:   молитва,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: magmarieta
Категория: Бизнес
Прочетен: 708759
Постинги: 247
Коментари: 178
Гласове: 1167
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031